Welcome to our Blog!

WELCOME TO OUR BLOG!

stj sales
To go directly to our marketplace click the above link!

Thursday, August 28, 2008

Proof that we are everywhere!

Just walking down the beach this morning and look at what I saw!!!
SpookyTimeJingles is everywhere!!!



Manasquan 2008 133

Birdie Billboard!
Be sure to let me know where and when you see STJ sightings!!!

18 comments:

HowlingMoonDesigns said...

To Funny :)..Hope you're enjoying your Vacation..SHHHHHHH
Candy

Ginny Diezel said...

We REALLY ARE everywhere! And just think, when the Holiday magazine comes out, we will, in all likelihood, be extra-terrestrial!

Lance said...

LOL. I saw our card in the local coffie shop... after I put it there. When does that holiday mag come out btw?

~dani~ said...

Sept, 1st on the ad!!! Stampington tells me they put us on the FRONT inside cover!!!!!!!!!!!!!!! OMG, I could just piddle from excitement. OK bad visual but seriously-HOlY CRAP!!!
They sent me out an early copy and my mom who is staying at our house with our zoo of animals (poor thing) is on high alert to tell me when it arrives as I will drive home to get it and come back!! Once again, shhh.. don't tell the hubby or kids.

Marie Patterson Studio said...

You just never know where STJ will show up! It's like those travelling knomes! LOL!!!

Laurie Hardin said...

You are one crazy lady and frankly I'm glad you are an addict!!!! The blog just made me laugh, but the vision of you piddling was even funnier!!!! pffffftttt!!
Laurie

janell berryman artist-owner said...

Oh that is a crack up!!! I noticed a BUNCH of hits on my own site from NJ... this explains it! GO STJ!!!! Tonight I will look to the stars. Bet its there too!

sUz said...

You are too much lady :):):) Thanks for the bit of fun! Enjoy the rest of your vacation!

iN jOy,
sUz

Creepy Margaret said...

You better hope your family doesn't catch you. Many women would kill their husband for taking business on vacation. Don't give us gals a bad name by turning the tables. -- Just kidding, very cute.

Tootie said...

OMG! The word is out about STJ! Next thing you know, you'll find STJ on T-Shirts on the Boardwalk!!!
Smiles-
Melissa

Jackie said...

That was funny and very creative! Hope your having fun! Take care, jackie

Huckleberry Arts said...

Oh so wish I was with you!!

And I have an Award for STJ
http://huckleberryarts.blogspot.com

Have a beautiful week
Annette

Kim Hardt Originals said...

Wow! I need to start paying better attention. Who knows where it could show up in my town. Hey you should make a STJ figure and travel all over. Kinda like a Flat Stanley. That would be great. It could be all over.

Love the post!

Kim

*retro-rudolphs* said...

Too funny!!

Lori

~dani~ said...

Yes...great idea Kim!.like Flat Stanley!! We need a mascot that represents us....Hmmmmmm. Any ideas oh, crafty ones?

Kristen Beason Designs said...

Dang, I didn't know shells had STJ on them! LOL Very creative!!! You should have sent some of those postcards out in message bottles. It would have been fun to see if they ended up in some far, remote, exotic location ;+)

Can't wait to see the ad!

Kristen

~dani~ said...

OK, Kristen, now I have to do this!!! So fun!! A STJ message in a bottle!!! WOO HOO!!! I live 1 mile from the Delaware river so that will have to be the mode of transportation for now! Thanx!

~dani~ said...

OK..Austin yesterday let go a big plastic bottle with an STJ postcard in it with my email & the date it was sent. We did it at the Delaware River. Time will tell.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...